Veelgestelde vragen

Hoe werkt deze actie?

Als je in het bezit bent van een Decathlon Sportpas met minimaal 200 punten kan je meedoen aan deze actie. Heb je de Sportpas niet in je bezit? Dit kan je dan aanvragen via de website van Decathlon of bij een dichtstbijzijnde Decathlon winkel je Sportpas ontvangen. Op de website https://www.decathlonsportexperience.nl kun je een overzicht vinden van alle sportactiviteiten. Nadat je een activiteit hebt gekozen, hoef je enkel nog de registratie te voltooien. Na de registratie krijg je de e-voucher per e-mail toegestuurd. Print de e-voucher uit of toon deze op een mobiele device en toon deze op de locatie van de sportactiviteit zodat je kan genieten van de Sport Experience!

Tot welke datum kan ik mijn actiecode verzilveren?

De e-voucher kan worden aangemaakt en ingewisseld tot 1 december 2018.

Ik heb de e-mail met unieke code niet meer. Kan ik toch deelnemen aan de actie?

Indien je de e-mail hebt verwijderd of niet meer kunt vinden, neem dan contact op met de Sport Experience klantenservice:

  • Telefoonnummer: 020-2050196 (standaard tarief, uiteindelijke kosten afhankelijk van de provider, bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:30 – 17:30, uitgezonderd officiële feestdagen).
  • E-mailadres: klantenservice@decathlonsportexperience.nl.

 

Heb je geen e-mail ontvangen van Decathlon met unieke code?

Het kan even duren voordat je de e-mail binnenkrijgt. Wanneer je na 2 werkdagen nog geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van Decathlon. Ga naar: https://www.decathlon.nl/help/app/home voor de contactgegevens.

 

Ik heb de e-mail met daarin de e-voucher niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Controleer de spam inbox. Nog steeds geen e-mail? Neem dan contact op met de Sport Experience klantenservice:

  • Telefoonnummer: 020-2050196 (standaard tarief, uiteindelijke kosten afhankelijk van de provider, bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:30 – 17:30, uitgezonderd officiële feestdagen).
  • E-mailadres: klantenservice@decathlonsportexperience.nl.

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de e-voucher op te sturen.

Kan ik meerdere e-vouchers aanmaken?

Ja, wanneer je meerdere actiecodes hebt ontvangen dan kun je ook meerdere e-vouchers aanmaken. Met één actiecode kun je maximaal één e-voucher aanmaken.

De e-voucher wordt niet geaccepteerd bij de sportactiviteit van mijn keuze. Wat moet ik doen?

Neem contact op met de Sport Experience klantenservice, dan zal één van de medewerkers zo spoedig mogelijk een passende oplossing bieden.

  • Telefoonnummer: 020-2050196 (standaard tarief, uiteindelijke kosten afhankelijk van de provider, bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:30 – 17:30, uitgezonderd officiële feestdagen).
  • E-mailadres: klantenservice@decathlonsportexperience.nl.
Wil je meedoen als sportvereniging aan het Sport Experience programma?

Leuk dat je interesse hebt om deel te nemen. Je kunt een e-mail sturen met de gegevens van de sportvereniging naar Marjolein Grimme: marjolein.grimme@tlcmarketing.com. Dan wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen om de vervolgstappen te bespreken.

Wat zijn de contactgegevens van de Sport Experience klantenservice?

Telefoonnummer: 020-2050196 (standaard tarief, uiteindelijke kosten afhankelijk van de provider, bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:30 – 17:30, uitgezonderd officiële feestdagen).
E-mailadres: klantenservice@decathlonsportexperience.nl.

 

Heb je specifieke vragen over een Decathlon product?

Je kan dan het beste contact opnemen met de klantenservice van Decathlon. Ga naar: https://www.decathlon.nl/help/app/home voor de contactgegevens.